Your Cart
Απώλεια βάρους: 7 συμβουλές

Απώλεια βάρους: 7 συμβουλές από τον Αχιλλέα

Καθώς πλησιάζουμε προς το καλοκαίρι, το ενδιαφέρον ανδρών και γυναικών για απώλεια κιλών και λίπουςμείωση κυτταρίτιδας και βελτίωση της εικόνας του σώματος έχει αυξηθεί! Όλοι μας θέλουμε να βγούμε στην παραλία έχοντας πετύχει την καλύτερη εκδοχή του σώματός μας.

ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ για να αποκτήσουμε έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής και να βελτιώσουμε το σώμα αλλά και την υγεία μας.

Ο δικός μας Πρωταθλητής, Αχιλλέας, μας δίνει τις πιο χρήσιμες συμβουλές και αποκαλύπτει μικρά μυστικά που θα μας βοηθούν να χάσουμε το περιττό βάρος πάντα με ασφάλεια για την υγεία μας.

1. Αποφύγετε τις εξαντλητικές δίαιτες

Σε καμία περίπτωση δεν χρειάζεται να πιέζετε τον οργανισμό σας ή να τον βασανίζετε με εξαντλητικές δίαιτες express. Το αδυνάτισμα απαιτεί στρατηγική, οργάνωση και πειθαρχία. Αυτά τα στοιχεία, μαζί με τις απαραίτητες γνώσεις περί της διατροφικής και θερμιδικής αξίας των τροφίμων, αρκούν για μια αποτελεσματική και εγγυημένη απώλεια βάρους.

Το μυστικό: Οργανώστε τα γεύματα της εβδομάδας και έχετε μαζί σας ταπεράκια στη δουλειά για να μην αναγκαστείτε να καταφύγετε σε κατανάλωση φαγητού αμφιβόλου ποιότητας από έξω.

Είναι πολύ σημαντικό, επίσης, να έχετε υπόψη σας το αρνητικό θερμιδικό ισοζύγιο. Το να καταναλώνετε, δηλαδή, λιγότερες θερμίδες από αυτές που δαπανάτε καθημερινά.

2. Θέστε ρεαλιστικούς στόχους
Μη περιμένετε θαύματα από τη μία μέρα στην άλλη. Το πρώτο βήμα είναι να ανεβείτε στη ζυγαριά και να δείτε σε τι φάση βρίσκεστε τώρα. Έτσι θα ξέρετε για την επόμενη εβδομάδα τι αποτελέσματα μπορείτε να έχετε.

3. Πιείτε τα σωστά ροφήματαΤο πρώτο ρόφημα που χρειάζεται ο οργανισμός μας είναι το νερό! Το νερό όχι μόνο βοηθάει στη σωστή λειτουργία του οργανισμού, αλλά συμβάλλει αποτελεσματικά στην απώλεια βάρους! Σε γενικές γραμμές η ιδανική ποσότητα είναι 2 λίτρα/ημέρα για τις γυναίκες και σε 2½ λίτρα/ημέρα για τους άντρες. Αποφύγετε την ζάχαρη, το αλκοόλ και την πολλή καφεΐνη από τα ροφήματα που καταναλώνετε.

4. Κάνετε έξυπνα και ισορροπημένα γεύματα
Η ποιότητα των θερμίδων που λαμβάνετε είναι επίσης πολύ σημαντικός παράγοντας. Προτιμήστε ελαφριά γεύματα με απλούς υδατάνθρακες πριν την προπόνηση για να σας εφοδιάσουν με την απαραίτητη ενέργεια, αλλά και πλούσια γεύματα βασισμένα στην πρωτεΐνη (αλλά και στον υδατάνθρακα) μετά την προπόνηση για να σας βοηθήσουν στη μυϊκή αναδόμηση αλλά και στον περιορισμό του καταβολισμού.

5. “Επενδύστε” στον καλό και επαρκή ύπνο

 

Δεν είναι λίγες οι μελέτες που συσχετίζουν τη συσσώρευση σπλαχνικού λίπους με την έλλειψη ύπνου.

Διαβάστε εδώ: Ποια είναι τα μυστικά για να απολαύσουμε έναν καλύτερο ύπνο;

6. Δώστε έμφαση στα πρωτεϊνούχα τρόφιμα
Η πρωτεΐνη είναι πολύ σημαντική για το σώμα μας καθώς βοηθά στην διατήρηση των μυών, που αποτελούν τον μεταβολικά ενεργό ιστό. Επιπρόσθετα έρευνες δείχνουν ότι η κατανάλωση πρωτεΐνης επιταχύνει την καύση θερμίδων μετά το γεύμα έως και κατά 35%. Αντί για σνακ με κορεσμένους υδατάνθρακες μπορείτε να επιλέξετε πρωτεϊνούχα γεύματα που όχι μόνο παχαίνουν λιγότερο αλλά αυξάνουν και τον μεταβολισμό! Αν μάλιστα γυμνάζεστε, η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για το σώμα σας!

Διαβάστε εδώ: Πώς θα αυξήσω τη μυϊκή μου μάζα;

Το μυστικό: Έχετε πάντοτε μαζί σας μια μπάρα πρωτεϊνης. Δεν έχει βάρος, ούτε πιάνει χώρο, ενώ θα κρατήσει το στομάχι σας γεμάτο για ώρες.

 7. Ενδυνάμωση και εναλλαγές στην άσκηση

Αποφύγετε την υπερβολική αερόβια άσκηση και εντάξτε στην προπόνησή σας τις αντιστάσεις. Με τις αντιστάσεις το σώμα σας καίει θερμίδες για αρκετές ώρες μετά την προπόνηση μέσα από τη διαδικασία αναδόμησης του μυϊκού ιστού.

Το μυστικό: αποφύγετε να κρατάτε ένα προπονητικό πλάνο για πολύ καιρό, καθώς το σώμα συνηθίζει και δεν βλέπετε πλέον αποτελέσματα. Οι εναλλαγές στις ασκήσεις καθώς και στα ερεθίσματα είναι αναγκαίες ώστε να δίνετε στο σώμα σας κάτι διαφορετικό κάθε φορά.

Προπόνηση μυϊκής υπερτροφίας, προπονήσεις με σούπερ σετ, έντονες διαλειμματικές προπονήσεις σε συνδυασμό με αερόβια προπόνηση και πάντα υπό τις οδηγίες του προπονητή σας θα πρέπει να εναλλάσσονται σε τακτά χρονικά διαστήματα.