Πολιτική Επιστροφών & Αλλαγών
Δυνατότητα επιστροφής προϊόντων, δίνεται στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Σε περίπτωση υπέρβασης της ημερομηνίας λήξης του προϊόντος
- Σε περίπτωση πώλησης λανθασμένου προϊόντος, με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του orthopedika24.gr
- Σε περίπτωση αποστολής κακής ποιότητας ή ελαττωματικού προϊόντος, με αποδεδειγμένη υπαιτιότητα του orthopedika24.gr
- Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση επιστροφές δεν θα γίνονται δεκτές για κανένα λόγο.
Όροι επιστροφής
-
- Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημέρα που αναγράφεται στην απόδειξη. Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου, πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.
- Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει:
- Να μην έχει πλυθεί.
- Να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο.
- Να μην έχει συναρμολογηθεί.
- Να μην έχουν αφαιρεθεί τα ταμπελάκια του.
- Nα μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του, δηλαδή να μην έχει αποσυσκευασθεί ή αποσφραγισθεί.
- Το προϊόν πρέπει να συνοδεύεται από την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο.
- Το προϊόν πρέπει να έχει συσκευαστεί ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε αλλοίωση ή φθορά κατά τη μεταφορά του. Προτείνουμε να χρησιμοποιήσετε το κουτί με το οποίο έγινε η αποστολή από εμάς και μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον κωδικό μας στην Γενική Ταχυδρομική (Κωδ. 751242), έτσι ώστε το κόστος επιστροφής να είναι 5 ευρώ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ (εως 3 κιλά, για κάθε επιπλεόν κιλό η χρέωση είναι επιπλέον 1 ευρώ) αν αυτή η τιμή σας εξυπηρετεί. Ειδάλλως μπορείτε να κάνετε την επιστροφή με την μεταφορική της επιλογής σας.
- Σε κάθε περίπτωση δεν γίνονται αλλαγές προϊόντων παρά μόνο επιστροφή χρημάτων.
Μπορείτε να κάνετε μία νέα παραγγελία με τα προϊόντα που επιθυμείτε.
Όταν παραλάβουμε την επιστροφή σας και εφόσον τηρούνται οι ανωτέρω όροι, σας επιστρέφουμε εντός 5 εργάσιμων ημερών τα χρήματα της πρώτης παραγγελίας.
Σε περίπτωση που κάνετε χρήση του κωδικού μας στην Γενική Ταχυδρομική(Κωδ. 751242), θα υπάρξει η παρακράτηση 5 ευρώ (εως 3 κιλά, για κάθε επιπλεόν κιλό η χρέωση είναι επιπλέον 1 ευρώ)
Αν η επιστροφή σταλεί με δική σας ταχυμεταφορική θα σας επιστραφεί όλο το ποσό της αξίας των προϊόντων σας. - Εξαιρούνται τα προϊόντα βρεφικού γάλακτος και οι βρεφικές κρέμες.
- Εξαιρούνται οι ηλεκτρονικές συσκευές και οι συσκευές ή/και προϊόντα που έρχονται σε/ή η χρήση τους είναι σε άμεση επαφή με το δέρμα, που αν αποσφραγιστούν δεν αντικαθίστανται.
- Ο πελάτης οφείλει να αποστείλει το προϊόν στη διεύθυνσή μας και είναι υπό τη δική του ευθύνη να παραδοθεί στην έδρα μας.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που αναγράφεται στην απόδειξη ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το orthopedika24.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.
Διαδικασία επιστροφής
Εάν επιθυμείτε να κάνετε επιστροφή, επικοινωνήστε πρώτα μαζί μας μέσω email στο [email protected] ή καλέστε μας στο 2321084000 για να σας καθοδηγήσουμε για την διαδικασία.
Για την επιστροφή των προϊόντων συμπληρώστε το ειδικό ηλεκτρονικό Έντυπο Επιστροφής, που θα το βρείτε εδώ προκειμένου να μας ενημερώσετε για τους λόγους της επιστροφής και τον τρόπο που θέλετε να σας εξυπηρετήσουμε.
Ο πελάτης καλείται να επιστρέψει τα προϊόντα που επιθυμεί με δική του χρέωση, στην διεύθυνση
ΡΟΝΤΣΗΣ ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΑ, Μεγ. Αλεξάνδρου 35, Τ.Κ. 62122, Σέρρες
Εάν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, η επιστροφή μπορεί να γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό τον οποίο θα υποδείξει ο πελάτης έγκαιρα, μέσω αποστολής email στο [email protected] ή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας στο 2321084000. Επιστροφή χρημάτων γίνεται σε διάστημα 15 ημερολογιακών ημερών.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό Κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη.
Επιστροφή Ελαττωματικών Προϊόντων
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος μπορεί να γίνει αντικατάσταση με το ίδιο ή αντίστοιχο προϊόν.
Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια ακολουθεί επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος, αλλιώς γίνεται ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση.
Στην περίπτωση αντικατάστασης τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν τo orthopedika24.gr αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος και διαδικασία επιστροφής.
Επιστροφές Προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Σε περίπτωση που υπάρχει κάποιο λάθος στην παραγγελία σας, είτε αφορά είδος, είτε σχέδιο, είτε χρώμα, είτε μέγεθος, είτε οποιαδήποτε επιλογή έχετε κάνει εσείς κατά την αγορά σας, είτε έλλειψη κάποιου προϊόντος, αφού έχετε ενημερώσει με αποστολή mail στο [email protected] ή με τηλεφωνική επικοινωνία στο 2321084000, επιστρέφετε τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων στην εταιρεία καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν τo orthopedika24.gr αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος και διαδικασία επιστροφής.
Δικαίωμα Υπαναχώρησης
- Εάν είστε φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) και η αγορά σας προορίζεται για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής σας δραστηριότητας, τότε δικαιούστε να υπαναχωρήσετε εντός 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντάς μας το προϊόν. Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον το προϊόν καλύπτει τους παραπάνω Όρους επιστροφής και η επιστροφή ολοκληρωθεί με δικό σας μέσο και κόστος στην έδρα μας εντός 14 ημερολογιακών ημερών. Η ομάδα του orthopedika24.gr θα είναι στη διάθεσή σας για να εξετάσει άμεσα το αίτημα σας κι αν αυτό εγκριθεί, θα σας επιστρέψουμε το πλήρες τίμημα που έχετε καταβάλει για τη συγκεκριμένη αγορά. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να ενημερώσετε τηλεφωνικώς ή με email πριν από οποιαδήποτε επιστροφή.Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, προϋπόθεση είναι να έχουν τηρηθεί όλοι οι παραπάνω όροι επιστροφής. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει χάσει την αξία του λόγω κακής μεταχείρισης η οποία ξεφεύγει από την απλή εξέταση της λειτουργικότητας και των χαρακτηριστικών του προϊόντος, θα πρέπει να αποκαταστήσετε με χρηματική αποζημίωση τη μείωση της αξίας του. Σε αυτήν την περίπτωση από το ποσό που θα σας επιστρέψουμε, θα αφαιρεθεί η συγκεκριμένη χρηματική αποζημίωση. Σε κάθε τέτοια περίπτωση θα ενημερωθείτε πριν ολοκληρωθεί η διαδικασία πίστωσης και επιστροφής των χρημάτων.Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμά της υπαναχώρησης, θα πρέπει να μας αποστείλετε προηγουμένως το ΑΙΤΗΜΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ στο [email protected]. Αφού το παραλάβουμε, θα σας απαντήσουμε μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες για την αποδοχή του και μόνο μετά από την απάντησή μας θα μπορέσετε να το αποστείλετε. Επιστροφές που έχουν γίνει χωρίς την αποστολή αιτήματος επιστροφής δεν θα γίνονται δεκτές και θα επιστρέφονται στον αποστολέα χωρίς καμία δική μας υποχρέωση ή επιβάρυνση.Το δικαίωμα Υπαναχώρησης δεν ισχύει (άρθρο 3ιβ της ΚΥΑ Ζ1-891/13-06-2013) για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία και νομολογία, όπως :Προϊόντα που έχουν κατασκευαστεί (παραγγελθεί) για εσάς με δικές σας προδιαγραφές, ή προϊόντα που επέστρεψαν από service, υπηρεσίες που έχουν ήδη εκτελεστεί, προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα για επιστροφή για λόγους υγείας εφόσον έχουν αποσφραγιστεί, προϊόντα που έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα, αναπνευστικά είδη, είδη Ά βοηθειών, υποστρώματα θέρμανσης, είδη ατομικής υγιεινής, μαξιλάρια, ορθοπεδικά είδη. παπλώματα, στρώματα κοκ.Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιλέξει παραλαβή από το κατάστημα και πληρωμή στο κατάστημα, τότε η πώληση δεν λογίζεται ως εξ αποστάσεως σύμβαση και κατά συνέπεια δεν ισχύει το δικαίωμα υπαναχώρησης.Λόγω των συνήθων μεταβολών στην αγορά δεν είναι δυνατή η χρήση του δικαιώματος υπαναχώρησης για να επωφεληθείτε κάποιας προσφοράς στο ίδιο είδος από το κατάστημά μας ή από άλλο κατάστημα. Η εταιρεία θα αρνηθεί κάθε κακόβουλη και δυσανάλογη χρήση του συγκεκριμένου δικαιώματος.
Το orthopedika24.gr οφείλει να σας επιστρέψει τα χρήματα εντός 14 ημερών από την παραλαβή της αίτησης ακύρωσης. Ωστόσο, μπορεί να καθυστερήσει να σας επιστρέψει τα χρήματα εάν δεν λάβει τα προϊόντα ή απόδειξη για την επιστροφή τους. Στα χρήματα που θα σας επιστραφούν περιλαμβάνονται τα έξοδα αποστολής που πληρώσατε όταν κάνατε την αγορά σας. Ο έμπορος όμως μπορεί να σας χρεώσει πρόσθετα έξοδα αποστολής εάν έχετε ζητήσει μη τυποποιημένη παράδοση (όπως επείγουσα παράδοση).
Το ηλεκτρονικό κατάστημα orthopedika24.gr διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αλλάζει τους όρους και τις προϋποθέσεις επιστροφής και αλλαγής προϊόντων.
Στην περίπτωση που θεωρείτε ότι το αίτημά σας δεν ικανοποιήθηκε μπορείτε να απευθυνθείτε στην επίλυση καταναλωτικών διαφορών και να υποβάλετε καταγγελία